HTML

HTML doboz

Keresőoptimalizálás, linképítés és online marketing. 

Kapcsolatfelvétel:info@ite.hu

Napi frissítésű Online Marketing hírportál: ITE.hu

HTML doboz

Friss topikok

Ki nyer a választásokat a Google keresések alapján?

2014.02.05. 11:12 esotanc

Elég sokat elmond egy párt népszerűségéről, az hogy kire és hányan keresünk a Google keresőjében. Annak néztünk utána hogyan alakult a pártok népszerűsége az internetes keresések alapján.

Kezdjük a pártokkal!


Az jól látszik, hogy a kampány beindulása igen jót tett az ellenzéki pártoknak. Míg a FIDESZ iránt érdeklődők száma csak kis mértékű emelkedést mutat, addig az ellenzéki pártok kilőttek a választási kampány beindulásával.

Jól látszik, hogy a Jobbik nagyon népszerű az internezetők körében, míg korábban a második helyet foglalta el a netes keresések között, a választási kampány beindulásával, már befogták a vezető kormánypártot.

Megugrott az MSZP iránt érdeklődők tábora is, de úgy tűnik az igazi nyertes az LMP lehet, amely iránt megnőtt az érdeklődés az ellenzéki tábor összefogása után. A Demokratikus Koalíció, azonban inkább vesztesnek tűnik, rajta nem segített a kampány beindulása, de nem vonjuk le téves következtetéseket, lássuk a pártok vezetőinek népszerűségét! ( Megjegyzés: az Együtt-PM iránti érdeklődés nem volt kimutatható, az Együtt szó önmagában pedig nem csak a pártra vonatkozik, így félrevezető lett volna ez a kereső szó)

A pártvezetők népszerűsége


Orbán Viktor töretlenül vezeti az élmezőnyt, de azért jól látszik, hogy a kampány előtti időszakban nagyobb volt iránt az érdeklődés. Bár a választás közeledésével némileg nőtt a keresések száma, ez közelsem olyan arányú, mint a többi vezető esetében.

Nagyon jól látszik ellenben Gyurcsány Ferenc erősödése, míg pártja a Demokratikus Koalíció inkább vesztett az összefogással, ez Gurcsány Ferenc személyén nem látszik.

A kampányidőszak legnagyobb nyertese azonban Vona Gábor, aki egyértelműen a legnagyobb javulást tudta felmutatni az elmúlt három hónapban.

Hasonlóan dinamikus növekedést mutat Mesterházy Attila is, ő azonban az ellenzéki összefogás létrejötte után, tudott érdemben erősödni.

Bajnai Gordonnak, az adatok alapján inkább csak arra volt elegendő a kampány beindulása, hogy megközelítse az iránta tanúsított korábbi érdeklődést, amely az elmúlt hónapokban folyamatosan csökkent. Az LMP vezetője, Schiffer András sajnos nem kapott elég keresést ahhoz, hogy diagramunkra ráférjen, ő azzal vigasztalódhat, hogy pártja iránt ellenben nőtt az érdeklődés.

Módszertan

A fenti adatokat a Google keresések alapján állítottuk össze, az elmúlt 12 hónapra vonatkozóan. Az adatok azt mutatják, hogy az egyes keresőkifejezésekre milyen volt az érdeklődés Magyarországon. Az adatokkal nem kívántunk semelyik pártnak kedvezni. 

Kérdés esetén:info@ite.hu

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://iteseo.blog.hu/api/trackback/id/tr925799813

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása